tisdag 11 december 2012

ink

Halllååååe,
Idag e det tisdag o jag e ledig as usual,  o mitt internet fuckar så igår funkade dt inte så hade inget o göra så satt o ritade ist, forts på min taavla.. ankaret blev inte som jag ville o pennorna började suga så blev lite irri men äähh e nöjd änddå.. vetefan hur ja ska fortsätta den nu ba men får se hur dt blir :)
jag har verkligen perioder då jag får nån slags flipp o börjar rita massa. Typ i nian, sommarn innan 1an, sen typ i tvåan en period o sen började jag smått igen i 3an typ på vintern/våren..o nu har jag börjat igen fast typ ändrat stil en del.. tröttnade rätt mycke på dt ja brukade göra förut o lite mer tatueringsinspirerat känns mycke mer som en utmaning o roligare för att dt behöver va så snyggt, skuggat o detaljrikt :) O jag älskar detaljer... Det är dt som gör en snygg helhet :) O älskar skuggor för det ger så levande effekt.

Jag ska fika med hedvig, cesca, sonia o mille idag om thairesan men har inte hörts me nån av dom än... hmm thats weird. Aaja :)
heeidå




Inga kommentarer: