fredag 27 september 2013

♥Caribbean♥

Åh vad jag cravear att dra iväg igen. Vet att jag kom hem från cypern för typ 4 dagar sen meneeeee jag vill verkligen se nån ny del av världen!! typ sydamerika och carribien.
Satt o kollade sista minuten o upptäckte nåt nytt ställe "Aruba" som jag aldrig hört om o dt såg hur najs ut som helst!! Googlade på dt o förstod att det låg i Carribien... o insåg att fan va många länder där man vill dra till!!!

-Jamaica...Velat åka till ända sen mitt reggaeintresse föddes :)
-Cuba... Verkar så häftigt. O det e nånting me Cuba som alltid intresserat mej
-Aruba.. såg så jävla najs ut!
-Bahamas... verkar ju vara paradiset lixom!
-Mexico... har ju blivit fett poppis lately, måste man ju se!

SÅå aaaa, nuu ska jag jobba sönder o försöka inte göra av med ett jävla öre o ba spara ihop till en resa i vinter, typ februari.
Problemet är ju dock att dom man känner måste göra desamma om man inte vill åka själv... :)





Flamingo Beach, Aruba

Solnedgång, Aruba
Nassau, Bahamas

Vandrande kärlekspar, Jamaica
'
Klassisk strand, Jamaica
Shopping Playa Del Carmen, Mexico


Mysig bar, Montego Bay Jamaica

Strand, Cuba
Strandbar-mys på Bahamas

Sweet strand Jamaica
Havana, Cuba
Nåt Hotel Jamaica

Aruba City

Hotel i Jamaica
Cuba, Havana
Mexico, Playa del carmen

Soft strand, Jamaica
Playa Del Carmen, Mexico
Nassau, Bahamas
Nassau, Bahamas

Aruba Centrum
Havana, Cuba
Playa Del carmen, Mexico



//DETFINNSFÖRMÅNGASTÄLLENATTÅKATILL!!!

Inga kommentarer: