tisdag 24 september 2013

nytt jobb, ny årstid, ny tindra

Heeejjj
u va dt ett tag sen jag skrev, börjar bli glesare mellan inläggen...
Meeen, Har vart på cypern en vecka o hade inte datorn me (kan typ itne blogga från luren/aldrig orkat prova)
Var där o hälsade på min kära syster silke :)
Jag o Mami åkte dit o bodde hos henne o hennes 2 roomies, en av dom såg man knappt till men den andra tjejen, riktigt härlig ungersk tjej som vi tyckte om hur mycke som helst!! :)
Vi hängde på lyxhotellet Silke jobbade på o ba solade o softade... själva området va lite skumt, dom hade ingen riktig plan me sin infrastruktur, nån väg me lite random hotel lr supermarkets, restauranger och övergedda hus bland nån slags ökenliknande åkrar. som silke sa "jag förstår inte riktigt varför folk åker hit..." men så fort man var inne vid poolen/stranden på lyxhotellet var det ända fett me najs :D
sååå nu e jag brun o lite sådär efter-semestern-trög i huvet.
kom hem igår och idag hade jag första dan på nya jobbet. hemköp i skanstull!! typ 3 min dörr-dörr :'D hur chill som helst...
Eftersom Tindra är ett svårt namn för alla som inte pratar svenska så blev det att jag presenterade mej med mitt mellannamn Tamara för alla i Cypern, Såå nu tänker jag lite smått att jag heter dt istället. Alltid tyckt det passar mej bättre på nåt sätt.
Såå va lite förvirrad redan fr har inte äns träffat nån/varit på mitt andra jobb(dt som vart mitt liv i typ 19 månader) sen jag kom hem haha så allt e lite sådär... rörigt just nu. Ska träffa hedvig nu, gå till lilla caféet o ba softa som föörut. Tror jag behöver smaka lite på mina rutiner igen!

pusssss ♥ /Tamara



Inga kommentarer: