onsdag 25 september 2013

NYGADDAD




Jag jobbade 06-14 idag på nya jobbet...direeekt efter dt drog jag till studion. drack lite kaffe medan min tatuerare ritade lite. Sen runt 3 drog vi igång o vi va klara runt 7....så ja va heeeelt  efter..Det tar så mycke på kroppen fysiskt o gadda sej.

Sittningen tog drygt 4 timmar (CRAY!!!) men jag e så nöööjd o ett tag där va jag tyyp heeelt död o min kropp skrek till mej "JAG SKITER I OM DEN E HALVFÄRDIG SLUTA NUUUU!"
medans mitt yttre låg där me världens pokerface, när man legat där i typ 2 timmar  börjar säger kroppen ifrån. Man fryser, darrar framförallt!!, nerverna gör kaos, vill inte prata lr hålla på me mobilen för då känns dt mer så man ligger o stirrar upp i taket typ lr blundar o bara tänker ut fler o fler sätt för o tänka bort smärtan.
Men sista timmen va rätt chill. Då hade jag vant mej vid den smärtan man känner vid skuggningen, skuggningen e inte alls lika farlig men den blir det ändå me tanke på att dom går me nålen där dom redan varit plus att kroppen e så trött på det då, men då hade dt iaf gått så lång tid att min kropp ist för att säga ifrån samarbetade mer o så hade jag en väldigt trevlig konversation me min trevliga tatuerare Anna på stockholm classic tattoo på söder :)
Jag ska lätt till henne nästa gång jag fortsätter på armen :'D

nu e den feeettt svullen dock.
O längtar tiss den e läkt. DÅååå ska ja ta fina pics på na :D



Inga kommentarer: