fredag 27 september 2013

kul fredag... SAID NO ONE EVER!


Tjaaaa ska jobba imorrn. 9-18 på le donk. O det e fredagkväll men känns fan inteee som det. Har verkligen vant mej vid hemköp nu då jag jobbat där tis-fredag nuu o äntligen övat bort reflexen att fråga "äter du här eller tar du med?" o andra donkengrejjer som inte passar sej på hemköp. Såå nu kommer jag börja säga hemköpfraser på donken haha...
jaaaja.
Måste säga upp mej imorrn iaf, på riktigt nu. Känns lite sad men jaja.
Och btw....
SKA PÅ ANSTÄLLNINGSINTERVJU FÖR BIKBOK SERGELGÅNGEN PÅ MÅNDAG!!!
omg trodde inte nån klädbutik skulle höra av sej. Nuu känner jag att all tid jag lagt ner på o gå runt me CVn o prata in mej lönar sej. Now its rainin jobs :D haha inte riktigt. O inte äns säkert att jag får detta... men ändå... Vore grymt om jag hade xtrajobb på bikbok.... :'D



min gadd mår finfint btw! loooove it. Så nöjd. Många kunder på jobbet har påpekat den :D


Inga kommentarer: