fredag 13 september 2013

Det blir en bra start på hösten.... :)

åååhhh så tagg! va inne idag på stockholm classic tattoo o pratade me min tatuerare Anna, visade den senaste jag gjort o hon tyckte den va jättefin o sa att jag va jätteduktig. Känns bra att höra från en tatuerare :'D

här e den iaf som jag ritat senast, ska göra samtliga ändringar på tex munnen o ta bort dom minsta detaljerna. Tror det kommer bli spårat snyggt iaf. Gaaaah taaaagggelitagggg.
Såååaaattäääh nu väntar en helg av enbart jobb, jobb o packa typ. Ska också säga farväl till rogge som flyttar till USA när jag är på Cypern :'(
Han ska börja på en musikskola i hollywood (coooolt).
Aaaja, sen på måndag så drar jag o mami till Cypern, wooheey! Kommer bli en rök&krökfri vecka med bara sol, softa o god mat :) kommer va runt 30 grader, liiiiite för kallt kanske ;) 
Dagen efter vi kommer hem så ska jag till mitt (förhoppningsvis) nya jobb: HEMKÖP I SKANSTULL!!!
Det e väl inte 100% men det verkar som att jag typ har fått det... O det e sååå sjukt jävla najs :D O då kommer jag o Milou bli kollegor igen, weehow! :'D
O dagen efter det så gaddar vi!!
Denhär skönheten ska Anna på Stockholm Classic köra på min nedre utsida arm. Sleeve here i come :)

denhär helgen kommer kännas såååå lång...

pusshej /Taggad på livet

Inga kommentarer: