onsdag 30 april 2014

NY GADD

Denna kan man kalla rätt spontan faktiskt..Hade en idée vi provade men blev inge bra.. Så han fick rita upp istället för o binda ihop det hela. Men jag orkar inte riktigt bry mej sålänge den e snyggt gjord känns det bra :) Känner att när det kommer till sleeves så är helheten det viktiga. Insett att hur ofta noterar man verkligen motiven? Inte äns jag som är fett tatueringsintresserad brukar notera det. Man ser helheten lixom. Sen är det klart man kolllar noggrannare.
Men jag känner att jag hellre har saker på armarna som är estetiskt tilltalande än att dom ska ha värsta meningen lixom.. Typ om mitt plan på ryggen har ju fett me betydelse, men den låter jag vara för sej själv för den vill jag framhäva för sej. På armen vill jag ha en snygg helhet och därför tycker jag att tanken bakom motiven spelar mindre roll :)



Inga kommentarer: