onsdag 9 april 2014

She's a sunshine girl

Heey bloggar för första gången från luren, fan va soft det är... O jag e bara typ 2-3 år efter hahah.... 

O för att ge nån mening till detta inlägg kan ja berätta att jag har btw fått fett me hungups på J Boog sen mitt förra inlägg om han, han e så fin! 

 
Och alla som älskar reggaeton, kärleksmysreggae och softa latino/spanska typ reggaelåtar (kommer inte på bästa ordet för genren?? Typ karibiska lovesongs? Please Help me out here om du kommer på bra namn på genren ;))
Aja, NI borde iaf följa min spellista där jag samlat dom bästa sånna!! O lite annat;)



Peetah! I met this girl in Margarita Ville, 
But this sweet little girl said she was from Brazil, 
No me say "J Boog it doesn't even maddah, 
She coulda come from Tanganyahla from Samoa, 
Or Fiji, Salaman Islands, or New Caledonia, 
Or even Hawaii the land of sweet pakalolo" 
Peetah I've seen girls all over, 
In numbers galore, but this one I'm sure I will not ever let go 


Inga kommentarer: