måndag 14 november 2011

håll mej hårt lr släpp mej helt

Kom o tänka på en grejj!
När man gick i typ 7an, 8an, o hade pea (playahead, vilket var stöööörsta fjårtissidan då o var typ fjortisarnas facebook hehee fast innan alla hade facebook men aa) så minns jag att det fanns ett såkallat "team" (typ som grupp lr gilla-sida på facebook) som hette "Håll mig hårt eller släpp mig helt" och jag förstod aldrig riktigt innebörden i dt o det var ty pett jättestort team o ja tror att ja typ ba joinade för o typ...aaa det lät lite djupt o fint typ :P Ja menar på den tiden.. vafan visste man om kärlek liksom??egentligen? hah

O det e först nuförtiden som jag inser vad det faktiskt innebär.. O det e fan ett jävligt bra sagt!
Jag menar, jag e så less på alla som man inte vet var man har dom, som spelar spel o ba säger nåt men menar nåt annat, o man tror på dom o sen visar det sej att det var nåt helt annat, fan, håll mej hårt eller släpp mej helt!

det var allt för idag nu fan ska jag intensiv-kvällen-innan-prov-plugga o sen sova o försööka vakna typ 7 :(

då kan ja lika gärna lägga upp 3 bilder från pea-times, hah fjårtistider me andre ord.

Jag var 13 på dessa bilder, var tyävrr inte min värsta period utseendemässigt ;) men aa.. var typ mittemellan mina värsta fjårtistperioder.. då jag mest såg lite skev ut! hah


pössssss natti

Inga kommentarer: