tisdag 22 november 2011

Lönespecifikation♥

Sitter o myser me lönespecen, Var 608 spänn mer än ja var inställd på :D näääjs

Då blir det hårfärgning o hårfärlängning (sjukt trött på clips som ja haft i 2 år nu o jag försöööker att gilla mitt hår utan men DET GÅR INTE så nu blir att sätta in det me weavningmetoden vilket är den naturligaste, skonsammaste o kanske billigaste, dessutom enklaste att ta ur sen, NAJS!!! :D) och så ska ja köpa en skitsnygg skinnjacka i äkta skinn nu som ja råkade buda på på tradera hehe.. (min jag har nu e i fejkskinn men har faktiskt hållit fett länge(!)o e dessutom egentligen typ sommarjacka, så känns supernajs me en riktig nu som ja lär kunna ha några år också liksom)
seen blire julklappar också ofc :D

idag var jag ledig men hade utvecklingssamtal, snart ska ja fika me jenselie :D

btw mitt nya hang-up object, Hetare än lava, general knas och syster sol e så bra, love it :D

Inga kommentarer: