söndag 20 november 2011

nästa piercing

Var inne på heddos blogg o blev inspirerad till o göra ett piercing-inlägg.
Jag ska fan pierca mej nånstans snart, har sagt dt sen jag tog ut ögonbrynspiercingen, kaanske nästa lön(om ja gör på ett ställe där man inte helt måste vara 18) annars så softar ja ba tills efter min 18årsdag fast då kommer ja ha fullt upp me o tattoa mej men jaja får se :)
Har ju tänkt på anchors rätt länge typ ett år, men dt e så dyrt, så har också tänk på vanlig...


 Det jag vill göra med anchors:

höftpiercing! Sjukt snyggt... däremot kan ja aldrig bestämma för om ja skulle passa bäst i två på varje sida lr bara en på varje sida som på bilden

snodde bilder från heddas blogg, men dthär e så snyggt! Eller två stycken på ena nyckelbenet skulle ja kunna tänka mej :)

Det ja vill göra med vanlig stav


nacke, sjukt snyggt, snodde bilden från heddos blogg också. Dethär går o göra me anchors men ja skulle nog göra med stav ist. Känns skönast att veta att man kan ta ut när man vill + mycke billigare + går mycket snabbare att göra.
Det jag tycker e så snyggt me nacken e att den e lite dold, typ när man sätter upp håret så ba "surprise!" precis det jag älskar med tungpiercing att det itne alltid syns liksom :) men har funtat på nacktattoo så dt blir ju svårt me båda...men jaaja :) får se



Monroe-piercing, alltid gillat det ( Många har det som inte passar i det, men på dom som verkligen passar i det e det fet-snyggt!) Problemet är att den e så fjortis-förknippad.... o det ser lätt white-trash ut. Men bara man ser cool ut, typ tjejerna på bilderna, tycker ja att dt e sjukt snyggt! Vet inte om jag skulle bära upp dt men värt o tänka på... 
Septum-piercing (alltså inte läppen, hon på bilden råkade ba hare) e fetsnyggt, speciellt på folk me riktigt cool stil (en tjej som jobbar på east street har knallröda långa dreads o septumpiercing, hon ser så sjuuukt ball ut o e så jävla snygg bara!) meeen tror att ja skulle tröttna rätt snabbt på dt o inte orka "leva upp" till den hela tiden hehe svårt o förklara. men fortf fetsnyggt

bild från google, orkade inte leta upp en tydligare, men näsring tycker ja faktiskt e sjukt snyggt! Om man bär upp det ofc. Men vene om ja skulle kunna göra det... hmm

ÅÅH NU VILL JA PIERCA MEJ! TAGGGMODE PÅSLAGET ASSÅ!!!
Meen, först så måste ja färga håret + fixa in löshår o sen måste jag tattuera mej.. men sen!

Inga kommentarer: