söndag 27 november 2011

sova typ nu, REKORD

aldrig lagt mej innan 10! Aldrig.. på vääldigt många år.
Tänkte görat nu... stod upp på jobbet utan en ända paus från 12 till halv 6..skulle egentligen slutat 4 lr 5.. men men. Dessutom hade jag inte ätit något på HELA Dagen. Endast druckit en kopp kaffe... sjukt! Att ja pallade ..
Så nu e ja galet trött, inte få ligga i sängen o ba sova ut på hela veckan :( Så nu ska ja faaan sova asså. Måste upp 7 imorrn. sen imorrn ska ja till frisör o sy in mitt 60cm långa löshår :D woppeey!
 pösss natti


ooh baby du är het het het

och jag faller för din charm,

när världen känns så kall är du där

och gör mig varm,

för du vet hur du ska tända upp min eld,

du flammar minnnen vidare när morgonen blivit kväll,

när du gör mig sådär, förför mig sådär,

rör mig sakta stilla blir jag ett med allt som när,

jag blir galet kär men när du flexar sådär,

närmare är nära tills min kropp börjar att röra sig,

bombombombom som en vulkanexplosion,

våra kroppar smälter samman och vi sjunger samma ton,

ohohoh het attraktion,

som spränger murar, som krossar babylon





 

Inga kommentarer: