lördag 26 november 2011

warrrööÖÖÖööÖÖÖöööpp

assååå jeeezuz, vakna 11 o ba FAN BÖRJAR JOBBA OM EN TIMME o ba fuuck o bakis o grejjer o ba dagen-efter-ångest o ba fuuuck... :ppp hehe aah dt va najs.
Utan mat i magen o ba jobbigt bakis sprang ja till globen o stod upp i typ 4 timmar o sen direkt när ja kom hem skulle ja o mamma filmas för en grej i 2 timmar o sen äääntligen har ja kunnnat chilla ner men ja mår illa o har ont i huvet typ/nacken lr nåt sjukt jobbigt :( Måste käka nåt men inte sugen på nåt, kanske kan pilla i mej lite a-fil. brukar kännas bra när man e bakis..

iaf, igår var vi på fest hos Mira på söder (typ 5 min från mej) o sen efterfecke hos nån dude som bodde precis vid min gamla skola erikssdalskolan.. Det typ 10 min från mej, sjukt najs me två fester på söder samma kväll! Mira bodde asmysigt o dendär duden bodde typ ascoolt! riktigt fräsch lägenhet..
Blev dock liiiite för dragen mot småtimmarna... as usual :I började fyllesvamla om konstiga grejjer o fick för mej massa saker, sjukt! Men aa, standard. Blir alltid liiite för full för ja e för rädd för att va lite för nykter. hah. men typ ba ja som tycker dt jobbigt, folk brukar inte klaga lr så :p men ja hatar mina fyllemess, sjukt random e dom, faaaan! ska kirra alkolås på luren.
här e pics från igår! Den första tog Dounia o dom andra snodde jag från heddow :)



minns inte namnet, mira, jojjo, mika, angelina, sony, jag
molly, hedda
:)

mina små kycklingar

heddow o jaa

Molly, jag o sonk :)

fecke
jag tog faktiskt bilder med min förra kamera igår, den funkar faktiskt lite bättre än när ja dissade den. Den märkte väl att den inte kan bete sej hur som helst o blev lite snelare nu när ja va tvungen (;¨
meeeenä slänger upp dom picsen sen :)

Inga kommentarer: