måndag 14 november 2011

när jag tråkat hemma aldeles för länge brukar jag...

-kolla in saker på nätet som sista minuten resor o saker jag vill ha på google, nelly.se, tradera lr blocket som ja inte äns har råd me
-vara överdriven fbnörd o typ gilla o kommentera allt o kolla in saker som ja inte äns bryr mej o egentligen som folks fotoalbum lr människor inte äns bryr mej om, även typ skriva onödiga grejjer i mina vänner loggar :pPPppPPpp
-redigera egobilder i photoshop
-äta saker jag inte äns e sugen på
-undra vad jag gör med mitt liv o längta efter sånt som inte händer när man bara segar hemma
-messa onödiga grejjer till mami lr mina nära vänner
-skriva massa ointressanta blogginlägg, som dethär tex...


Näää fan, fuck min jävla sjukdom! har varit hemma konstant sen typ 5 i lördas till nu, min arbetsgivare vill att jag jobbar idag men mami tycker inte jag borde, jag känner bara att jag måste göra nåt typ jobba! O behöver ju cashen sååå...


heter tindra, gör aldeles för lite nytta...





Inga kommentarer: