måndag 25 februari 2013

hejj igen långt hår♥

tycker verkligen jag passar bäst i denhär hårlängden, dvs, löshår på 50 cm :)

Det jag hade förra vintern/i sommras o början av hösten var typ drygt 60 så dt blev förlångt o blev lite väl där ett tag.. var såå skönt o klippa av det men dt jag köpt nu e klipps så kommer ba ha dt när jg går ut typ så dt najs :))
Det e inte heeelt min färg, min färg e rätt knepig då den e vinröd/brunröd/mörkröd helt beroende på ljus o byter även färg efter varje tvätt typ haha. Såå dt fanns inget som matchade min exakt men köpte det närmaste. Det e lite mer lila pigment än mitt som isf e mer åt orangea pigment typ (okej ingen kommer fatta) men aaaa ska lägga en toning i det o locka in det när ja hare så läre ju smälta in lix :) orkante bry mej såå mycke kommer ändå va mörkt o klubbbelysning när ja användere hahahah.
Meen åååhhh vad jag trivs bäst i dethär. Heeeelt klart.
Långt mörkt hår är verkligen det jag tycker e snyggst på typ allt o alla .... haha nu borde jag sova....
pusssss ♥



denhär jävla webcamen ger verkligen ingen rättvisa!! ser ut som jag har typ cendre/brunt ombrehair haha men e mörkvinrött eg o aaa lite sååååva

Inga kommentarer: