tisdag 26 februari 2013

spontantjackade nyss ett par JC...

Därför jag vill ha pengar är för att kunna göra lite vad jag vill (även fast jag ska börja spara nuu ehehe), som att heelt spontant köpa sej ett par jeffrey campbell :)

okej jag har faktiskt spanat in dom rätt länge, Och dom var prissänkta med typ 500 spänn, och jag har velat köpa ett par riktigt sköna JCs som inte är klacklösa ellr förstora o obekväma, utan faktiskt ett par jag kan ha när jag går ut nu...
Lär inte direkt ångra detta me tanke på att dom va så billiga... :)
790:- på henrykole.se och även fri frakt!
var även rea på andra modeller.. typ bästa jc-sidan jag sett :o

dessa sjukt snygga Damsel Spike från Jeffrey Campbell lär komma hem till mej i veckan....

7 cm platå o 10 cm klack, så i dessa kommer jag bli typ 180 cm? hah thats craaay...


Inga kommentarer: