söndag 24 februari 2013

lördaggg

heey bloggN, har hemmachill kväll idag. Kollade på 4ans lördagsfilm o ladda upp mitt koh samui-inlägg. Tänkte försöka fixa koh phangan inlägget också... railay inlägget tror jag inte jag hinner men får se..men måste även hinna me lite annat shit typ:
-göra om mitt cv. Fast det borde jag göra när jag tagit en bättre CVbild, och när jag blivit verifierad handledare samt service manager på jobbet så jag kan skriva me det utan o ljuga lixom... såå då kan jag skjuta på det nån vecka!
-Söka två jobb jag har på g... fast det ena tror jag inte äns jag vill ha så jag kanske skiter i det o dessutom vill jag ha mitt nya cv när jag söker jobb i fortsättningen.
-sy klart mitt löshår
-välja presentkort på presentkortstorget.se
-fixa så att mina fakturor betalas automatiskt på måndag...
-röka
-sooova

haha så jävla ointressant men dt e lika bra o skriva upp så jag inte glömmert.

såhär kul har jag det btw:

heeeidååå


Inga kommentarer: