tisdag 26 februari 2013

trötttt

aaaaa e lite sliten asså.
Har bokat tattoo tid för min överarmstatuering nu, torsdan den 7/3 :D hade eg tänkt mej typ slutet av mars men annars så va han heeelt uppbokad till midsommar. Det e då samma snubbe som gjorde mitt plan, va inne o snacka me han idag o han ville verkligen göra min, för jag föreslog att nån annan på studion kanske hade tid men då sa han ba "njaa meen jag vill göra den!!" o så klämde han in min tid i typ sin ända lilla lucka fram till midsommar :D Så dt e knappt 2 veckor kvar... men dt e ba najs då jag e så jävla ivrig av mej näre gäller sånt.
woohoo! förhoppningsvis blir det ba en sittning men vill ju såklart inte han ska typ stressa fram den o sådär... åååhh fan va kul :D längtaaar
aaaja nu blir food, inte ätit sen rasten dvs typ 7 timmar sen!
pusssssss




Inga kommentarer: