onsdag 20 februari 2013

sönderdonkad

heeej. Vet att min blogg e sämst nu..
Men jag har knappt vart hemma känns det som o inte hunnit blogga... har jobbat 7-9 timmar varje dag sen jag kom hem förutom i lördas. Lördagar e mina heliga dagar o då jobbar jag inte (;
Idag jobbar jag 14-22 (konstig tid!?) men tänkte hinna chilla runt i stan lite först, tänkte dra till taj mahal o köpa lööshår! Saknar det fan... men tänkte börja med clips för vene om jag vill sy in direkt., :) o inte lika långt som förut. 50 cm räcker.

Dt va skönt o vakna 9 av mejsjälv idag o gå upp då, har hunnit chilla lite osv, o tänkte ladda upp thaibilderna :) tänkte dela in dt i 3 lr 4 inlägg, alltså dom olika ställena vi va på, o ba skriva lite om varje ställe :)

hej från osminkad o lite trött sönderdonkad tindra

Inga kommentarer: