söndag 24 februari 2013

sommarn som 17åring










Dethär, alltså sommarn 2011, va fan utan tvekan bästa sommarn nånsin. Jag vet inte riktigt vad det var... men efter att ha vart halvdeppig ett halvår hände dt lite saker o allt vände. Jag var sådär allmänt nybliven singel o hög på livet igen. Ba fett glad, o om nån frågade hur jag mådde svarade jag att det var skitbra! Upptäckte rålis (en enårsgrejj iofs), drog på emmaboda första gången, jag o sonk sammanstrålade i köpenhamn o dt hur kul som helst o hängde massa på skinnis, vitan o rålis. Hade ba så mycke energi, sjlävförtroendet var högt o jag blev ofta bra på bilder (haha kom ba o tänka på det). Trots att det hände några jobbiga grejjer kunde jag ändå tänka bort det.. Och aa... Detvar nåt me dendär sommarn.. :')

Hhaha kom ba o tänka på det när jag kollade igenom lite bilder därifrån... saknart!

3 kommentarer:

Anonym sa...

åhh snyggt håret är, du passar bättre i det långa o svarta ;)
ja man blir lite depig när man e singel.själv har jag sambo nu så livet är på topp. kram linda

Tindra Varga sa...

I texten syftade jag mest på att jag var glad för jag var nybliven singel hehe men detdär e ju lite till o från! grattis till det :) !

Tindra Varga sa...

och tack förresten! Tycker också bäst om det långa men kul med förändring ibland såklrt :)