torsdag 21 november 2013

2009 was the year...

kom över lite gamla bilder, när jag vinne o rogge va svintajta o gjorde allt tillsammans med Scilla på ett hörn!

nyår 09/10

sommar 09 på flummphilles land.
saknar fortf mina sjyssta brön jag hade då tack vare p-pillerna.. hahaaaa alla tänkte det jag skrev det..

det som kändes så självklart i drygt 3 år finns knappt längre... vår lilla trio e splittrad även fast minnen o kontakt fortf finns.. (hehe han till vänster  är o var ba en bekant som råka va me på le pic)

omggg va småå!
flummphilles land med scilla o grabbarna.
Så nykär, liten och hade äntligen insett kopplingen mellan bra sex och kärlek. Haha.

skolavslutning efter 9an. Scilla o Rogge ♥

obeskrivliga kvällar. Som jag skrivit förut var det alltid äventyr me min fina Scilla

preciiiiiiiiis i början på ett långt lärorikt förhållande och en livslång fin vänskap

shit va länge sen. Tänker knappt att denna lilla osäkra tjejen e jag. Och oj va bra jag mådde i deras sällskap. Jag var så förvånad över att killar kunde va snälla, äkta, lyssna o bry sej om en och uppskatta ens sällskap som en av dom på direkten. Våren 2009.


då ville man bli stor o dra på krogen,
nu saknar man hur kul man hade dom kvällar o känslan när man precis fixat sprit, plats o folk. Det var nåt visst över dessa år...

när jag upptäckte mitt ritintresse på nytt. 



Nu e man typ ung vuxen. Insåg nyss att jag aldrig mer kommer va ansvarslös tonåring längre... även fast jag älskar att ta ansvar o stå på egna ben är det ändå nåt man kollar tillbaks på med en nostalgisk tår i ögonvrån..

År 2008 måste jag fan också ta nångång, det va verkligen the year of my teenages...


men nuuuu LÄGGDAX! / inteäns20änmenskriversomenjävla40plussare

Inga kommentarer: