torsdag 28 november 2013

(hoppas på att det e pms:en som talar...)

halllååå eller!!
E så jäääävla trött idag sinnessjukt.
Men sovit sjukt lite sistone o speciellt dessa två senaste dagar. Har dessutom pms..
Men aaa veckan har vart intensiv.. typ. Känns som dt har gått 1 månad på 1 dag, men det i själva verket ba gått 1 vecka.. ni hängde med??
Aaaa vetefan. Livet leker med iPhone.. :D

men är rättt förvirrad just nu mitt i allt jobbande, Kände för en stund att jag ba älskade min vardag. Men sen kom dagen idag jag kände på mej skulle dyka upp. När domdär tankarna hälsar på.. Eller så totalinbillar jag mej. Eller så går jag bara på min magkänsla som brukar ha rättt.... som mest säger att det e typ första gången ever jag e rädd för o tänka på detta.. en sån äckelfascinerande känsla som e så svår o tänka sej om man inte vart där... ursäkta mitt övertröttsvammel.
aja nu måste jag fan sova!! tror jag sattit rekord i trötthet idag. Somnade typ för nåra sekunder hos min frisör... stelt ;)
nattti♥♥♥
    såhär mådde jag på rasten idag

Inga kommentarer: