fredag 1 november 2013

dagens 13timmarspass avklarat!

Fett köttig vecka.. o den e inte slut än.Jobbade 05.30-16.00 både i måndas o i onsdas. Torsdas 06-16.. idag 06-19... Imorrn 05.30-16.00 o på söndag blire 15-23.... seeeen ledig på måndag o nästa helg thank u sweet jesus!
Hmm hur många timmar blire totalt denna köttarvecka? Betaltid cirka typ 70 timmar...30 timmar mer än heltid. DET, mina damer o herrar, är sjukt. Jag blir typ taggad av o se hur mycke jag e kapabel till... Problemet e att jag gjort dt till en vana o ba trappat upp mer o mer... aja. Som sagt nu ska ja ta typ varranan vecka chill varranan kött.... ;)

Här e jag o nåra av mina härliga kollegor idag typ 7 på morgonen tyckte dom vi skulle ta en bild o lägga upp på facebooksidan.

Älska jobba fredagar!!
Då har vi gratis popcorn (som jag fick dela ut idag! :D), det var pilkastning då man kunde vinna hummer, ansiktsmålning för barn, alltid korv för 5 kronor, massa smakprover osv osv :)
Jag började 6 imorse på kolonial o sen runt halv4 skulle jag stå i popcornen till 7 :) hääärlig dag! nu e jag trötttt o ska sova för öppnar imorrn igeeen, men då e det kassa 05.30-12 sen popcorn till 16 :)


Aja, natti! Nästa vecka ska jag inte jobba så otroligt köttigt som denna vecka. Bara 4 dagar o ledig helg. ÄNTLIGEN EN HEL LEDIG HELG, KAN INTE MINNAS SENAST JAG VAR LEDIG BÅDE LÖRDAG O SÖNDAG!!!!



gonatt/ popcornhatten på :D
 

Inga kommentarer: