fredag 15 november 2013

a lala la bamba

tänkte köra lite lärarstyle o köra min första, o förmodligen sista, gris o ros i bloggen... (visst e gris lite roligare än dtdär torftiga riset lixom)

dagens ros går till att det gick rätt bra på carlings o ska dit imorn igen :D men med mer power o självförtroende, fan kommer aldrig förlåta mej annars. this is it!!! :)


dagens gris går till personer i ens omgivning som drar ner ens humör. även om dom inte gör det avsiktligt o man försöker ignorera det, så känns det ju ändå. Har ändå varit med om dt flertal gånger att hur nära man än är så är det bara nånting som får en att dras med. Även om man funkar på många plan så kan vissa andra grejjer generera mer negativ än positiv energi, man måste lära sej att dessa kanske man inte ska va för nära helt enkelt.
 Jag försöker verkligen uppehålla kontakten (även om det kan va svårt!) me dom som får mej på såntdär bra humör o inte bara lyssnar, utan lyssnar och är intresserade, vad jag än har på hjärtat. Jag är glad över dom få guldklimpar som faktiskt kan få mej sådär glad... ni vet vilka ni är och jag är så glad över att jag har er! ♥


o så kommer nåra mindre charmiga selfies på en trött, osminkad tiny som nu ska sovelisova



Inga kommentarer: