tisdag 19 november 2013

le portugal

Sitter o kollar denhär ashypeade matchan Sverige-Portugal medans jag chattar med min favorit-portugis fabio där han sitter nere i portugal o ser den.

Jag ska ju typ kinda ner o hälsa på han preliminärt helgen 13-16 december. känns så sjuuukt typ annorlunda. Asså det känns så overkligt så jag knappt vet vad jag ska förvänta mej...
Ba dra ner till albufeira på vintern en långhelg?? assåå pengar som brukar va problemet till att man inte gör sånt, är denna gång inget problem. Får fet lön o ska ba paya flyget sen bor jag ju gratis hos han o så... O jag kan lätt va ledig från jobbet. Jag ska ändå inte dit med nån.
Det ända som hindrar mej? Jo min svenne-spärr. En såndär spärr så pass många har att jag automatiskt satt det på mej själv.Trots att jag inte vill va sån.

Det ända jag är säker på? Att jag inte kommer kunna leva med att banga på detta. Har man råd o möjlighet så har jag alltid tänkt att det e ba o köra... Vet hur inspirerad jag blir av folk som e sådär, sattteeeäähh varför ska inte jag ?

Därför om inget går snett blir dt av i Luciahelgen (flyger fredan den 13e ehehe)



 fick fabio att smyghejja på sverige ändå ;)

sjukt fula hahah 

första december 19 grader o sol ba warrööööp??

riktigt såhär läre inte bli men nästan ;)



Inga kommentarer: