måndag 4 november 2013

HONOM SKA VI HA!!!

Länge funtat på en Fjällräven Greenland Winterjacket, en såndär tunnare me teddyludd i som ändå är fodrad för vintern....
Insåg att jag typ vill ha en sån iår, o velat ha en vinröd vinterjacka feeett länge.... o tänkte att en sån vinröd vore ju perfekt?? Men letat överallt o inte hittat, bara typ såhär knallröda o finns inte på deras hemsida lr nånting så ja ba whaaat finns det innte vinröda???
MEN SÅ HITTADE JAG EN PÅ TRADERA!!!! På torsdag ska jag sitta o buda o lägga typ 3lax sista minuten, ja skiter i jag ska ha den assssåå!!!


visst e den vacker?? älska att typ ingen annan kommer ha't..






oki dåliga bilder snodda från tradera o google shit va den ser trist ut där men jajaj,... haha. Funtar på att kanske sätta på min pälskrage på den också?? hmmm... cant wait until thursday ja skiter i jag ska lägga högst bud!! :'D

Inga kommentarer: