onsdag 6 april 2011

hihi

Det e lite kul me bloggspott just för att man kan se sin statistik så detaljerat.
bland annat så har faktiskt min statistik typ dubblats dom senaste 2 veckor, wich is kinda weerd cuz i wonder why men självklart kul också!
typ 5 pers denna vecka har googlat på "varga designgymnasiet" vilket ja tycker e lite weerd :O Vem e dt liksom?
Men dt ja e gladast över är att folk hittar till mina "tips".
Ser att folk googlat på bland annat bakiskur o kommit till mitt najz inlägg om en simpel bakiskur, o ja gillar att bidra me bra ideér o tips till folk så därför ska ja keepa up att uploada me mina små tips ;D

btw, måste ju följa "läsarnas" önskan:
Okej, nu byter ja väl till svart text i inläggen (Heddo har klagat på min fina ljusrosa text o hon e nog min trognaste läzare heheh så då får hon sin vilja igenom me svart text ;))

1 kommentar:

ehh typ azzåå...?!?! sa...

wiii :D