onsdag 6 april 2011

Varning för argt inlägg

"MIN SKOLA HAR JU INGEN PLAN! HAR DOM EN PLAN SÅ FÅRE VA!!!"
älskar att citera arga snickarn när saker inte går rätt till.

Nej men helt ärligt. Klockan är kvart i 11 och jag är redan hemma.
Vet ni varför??
Jaa jag behöver ju inte vara på tyskan längre. Alla jävla lektioner i onödan.
För IDAG säger min jävla panchistyskalärare att jag inte kan uppnå G. Jaha??
Men skicka en IG-varning först då?? Det måste ju lärarna??
"äääh assssååå faaast du förstår..."
Men du kan ju inte bara säga att ja inte kan få G nu? Mikaela(min mentor) hade ju snackat med dej o frågat om ja kunde få G i tyska o du sa att ja kunde dt om ja började gå på lektionerna nu? Det e ju därför jag varit här dom senaste lektionerna annars hade ja inte varit här(logisk ellr vad)???
"Jo förstår du. Jag trodde att du hade slutat på tyskan för Mikaela sa det till mej"
Ääääh whatt??? Mikaela misstolkar ALLTID allt o det har ja sagt till mamma också men nej det visade sej att jag hade rätt om att jag visste att hon misstolakt även detta.

Men whatever, Ni kan fortfarande itne ge mej IG p.g.a min frånvaro, bara jag uppnår kraven för G så ska ja ju fan få ett G också??
"Jaa fast du förstår. I denhär skolan så får man inte ge streck så då blir det ig - bla bla bla babblar på om nåt som inte äns är svaret på denna fråga-"
Meeeeeeen, IFaLL JAG UPPNÅR G KRAVEN SÅ BORDE JAG JU FÅ ETT G OCKSÅ?
"Men jag kan inte garantera ett betyg förstår du väl!!"
MEEEN jag sa inte att du skulle garantera ett betyg (jävla kärring), Jag sa att IFALL JAG UPPNÅR KRITERIERNA FÖR G SÅ SKA JAG JU FÅ G OCKSÅ OAVSETT MIN FRÅNVARO, FÖR DÅ HAR JA JU UPPNÅTT G LIKSOOOOM???
efter en låååååååååång betänketid så säger hon att jag kan tenta av tyskan.
Okej, men får man nån slags mall inför det dårå eller nåra kriterier? har ju aldrig tentat av nåt förut.
"Varför skulle du få det??"
ääääh för att jag vet inte annars vad jag ska kunna??
"Men du ska ju skriva det du lärt dej på lektionerna?"
assså särtant. Man tentar ju av något för att INTE BEHÖVA GÅ PÅ LEKTIONERNA/ FÖR ATT MAN INTE VARIT DÄR!!!!
" men vadå, dt e ju inte så att du får nån mall eller något att plugga på inför nationella?"
hahahahaah det är ju PRECIS DET MAN FÅR!!! X)
då blev hon tyst ett tag..."näää...jaha dt var ju konstigt"
haha ägd.

Uppenbarligen vet hon ju inte hur dagens skola fungerar?? Att man måste skicka IGvarningar o att man får feta kompendium inför nationella proven. Jag har nog inte nämt det men första gången hon var i vår skola sa hon att hon varit tyskalärare hela sitt liv, sen pensionerade hon sej, men hon tröttnade på den så nu e hon tyskalärare igen. Inte konstigt att hon lever kvar i 80talets skolkriterier :S KÄRRING

Sen hade hon mage nog att efter att ja ägt henne flera gånger börja säga att "Du kan ju itne tro att alla andra ska göra allt åt dej och du kan ju inte fortsätta såhär i livet o bla bla bla"
Asså what?? Som om ja äns sagt nåt sånt? eeeh nej.
hon har ju ingen som helst aning om hur skolan idag fungerar!!!!!! hon ska inte vara lärare om hon inte vet sånt. Hade ja fått en IGvarning från början hade ju allt varit bra. O mikaela gör ju inte saken bättre, ska ta ett seriöst snack me henne imorrn
JAG E SÅ TRÖTT PÅ DENHÄR SKOLAN!!! DOM HAR JU INGEN PLAN
jag har aldrig fått ett IG, o hade ju faktiskt MVG i tyska i ettan(även fast den lärarn var väldigt slapp hehe) men ändå. Så uppenbarligen är dt itne mej det är fel på?
så nu sitter ja hemma o e bara jävligt irriterad. ska nog göra lite pestopasta tror jag.



hahahah så bara måste ja avsluta med att länka David Hellenius parodi på arga snickarn  som inspirerat mej varje gång ja blivit upprörd ..

Inga kommentarer: