lördag 2 april 2011

tråklördag

Det är sånnahär stunder som får mej att tänka på Scilla mer. Ikväll har ja liksom inget alls att göra som ja skrev innan. Nu e ja ju van vid att hon fattas, men ja känner fortfarande verkligen att jag ikväll egentligen skulle suttit i hennes etta o druckit bärs o snackat om allt möjligt o bara haft en såndär typiskt Scilla&Tindra-stund. Jag saknar dom stunderna oerhört men jag får ju nöjja mej med minnena av dom såklart :'(

Köpte ju isté med persikosmak(mmm) o så köpte ja också en konstig frukt som ja sitter o käkar nu (frukt o bär is the shit så jävla gott)... Men jag måste faktiskt ta vara på min uttråkade tid så tänkte sy lite. Måste ju bli klar me alla plagg o så till Y.D.F.S vilket är om typ en dryg månad.. shit! tiden går fort.
uttråkad tjääj

Inga kommentarer: