onsdag 6 april 2011

mitt senaste fynd


 vene riktigt vilken som var bäst, för grejjen e den att my friggin camera sucks! Ogrejjen e den att jag skriver här i bloggen 24/7 om att mina kameror suger så istället för att skriva dt så får jag vid alla bilder istället skriva typ mfcs, bara för att dt e så jävla coolt me förkortningar.

Iaf, klänningen... jaa vad ska man säga. Jag diggade den ända från början o tyckte inte att 199 var så mycket för trots att dt e hjärtan (tycker ju att hjärtan lätt blir för girlish) så tänkte ja typ tjakka den. o sen säger eve att den kostar ENDAST 50 RIKSDALER I SICKLA GALLERIA! BILLIGT BILLIGT!o neeej its real ya know im not kidding withya!!
Så nu har ja o eve kompisklänningar, tihhi!

Såg att den fortf kosta 199:- i ringen igår o man ba "lätt att ja köper den här o nu när den finns vid min skola för en fjärdedel av priset!!" hehe suckers..

(Det syns itne på bilderna men den har små volanger på boobsen o har typ byglar ni vet o liksom kupor som f.ö. langar en fetnajs klyfta)

Inga kommentarer: