torsdag 7 april 2011

Skulle inte banga på att se ut som...

 först o främst, självklart Megan Fox. Har däremot hittat en sak på henne som ja stör mej på(Ingen är perfekt, inte ens megan fox!) o det är hennes ögonbryn! Framhävs inte på dessa bilder men om man går in o googlar tycker ja att dt e nåt lite ugly över hennes eyebrows på de flesta pics. Vet dock inte vad. Dom ser lite för arga/täta ut kanske, i dunno. Men som sagt, ingen är perfekt o trots dt hamnar hon över på denna lista.


Storbloggerskan Kenza. Hon är så sjukt snygg o har jättesnygg stil. Skulle vilja se henne som mörkbrunett för typ alla passar bäst i det, iofs så har hon bruna ögon o då e dt typ snyggast med guldblondt (somhon har)
Däremot förstår jag inte hur hennes blogg kan vara så stor, har spanat in den några gånger o tycker den är rätt så tråkig o dessutom e hon lite för perfekt för att man ska palla :p


Jasmine Kara. Denna underbara tjej vill man inte bara se ut som utan även vara som o sjunga som! Ascool stil också! Hon e helt grym och en skitbra förebild, främst för unga tjejer.



Sara Varga. Någon som jag hur ofta som helst får frågan om jag e släkt med. Blir lite störd på det. Nej, Varga är ett vanligt ungersk efternamn och det är därför inte så konstigt om dt finns några Varga i Sverige.. liksooom. Man behöver inte va släkt för att man heter samma sak.
Haha,iaf. Hon har riktigt fint utseende tycker jag, speciellt i mörkt hår! Dock så tycker jag inte hon är så cool. Hon e bara nån mesig svensk artist typ som ja tycker detta bilder visar.. Iofs kanske ja tycker dt för att ja inte vet så mycke om henne men att hon var me i melodifestivalen säger väl en del?
men sen hittade jag denna bilden här nedan

Och här är hon grymt cool. Älskar outfiten o allt(även fast dt nog inte e hon som stylat sej) Så dt fick henne att hamna på denna lilla listan.


Har aldrig riktigt tänkt på hur snygg hon faktiskt är, behöver egentligen inte äns skriva namnet för alla vet att detta är Angelina Jolie. Tror att jag mest tänkt på henne som en lady som jag inte vet så mycket om. Också tyckt att hennes läppar är lite vääl stora. Men nu när jag googlat på henne insåg jag att, Damn, så skulle man inte banga på att se ut! Iaf i mörkt hår!Tror bara att ja inte riktigt diggat hennes stil så heller inte riktigt tänkt på hennes utseende helt.

Vet att det finns fler men kommer inte på nån mer. Men jag tycker att det finns många skitsnygga "normala/okända" människor o jag kommer på många fler skitsnygga som jag känner än kändisar. Jag kanske bara har annorlunda smak men hollywoodlooken känns väääldigt trist o uttjatad... t.ex Jessica Simpson o sånnadär.
Jag tänkte på Fergie, men när jag googlade på henne så insåg jag att jag inte tycker att hon e speciellt snygg längre. Såå här var min "skulle inga banga på att se ut som"lista.

Btw, Ser jag ett samband mellan hotness och mörkt hår?

Inga kommentarer: