torsdag 7 april 2011

IM A ZEBRA!

Här e mina nya zebraleggins :D I love em! Har ett par andra zebraleggins men dom e lite typpp inte som jag vill så nu kan ja kassera dom ;D (ellr ge bort om nån e intresserad?)
Dessa har också en litebn zip nere vid foten, älskar detaljer :D!
Av alla djurmönster tycker jag nog mest om zebra, alltid älskat svartvita mönster lr bara kontrasten svartovitt som ja håller på att inreda mitt rum i, ska faktiskt ha lite zebradetaljer som typ dendär lilla byrån som faktiskt råka komma med i bakrunden på bilderna här under

alltid gillat kombinationen av zebra, guld o lila, så om man tar något lila, typ en adidasjacka, till detta så blir dt en perfa outfit ;D
Synd bara att ja inte tycker om riktigt att ha leggins som byxor, eller det funkar med svarta men domhär räknas ju som vita, och vitt förstorar(!) så ser lite väl kurvy ut tycker jag hehe iofs så e ja menssvullen nu men ändååå men aa kanske ser bättre ut om några dagar då.

5 kommentarer:

hedda sa...

shiiit vilka snygga! jag tar gärna dina andra, kan köpa dem för typ 20 spänn om du vill, och om de är fina ruvet :) var kommer dessa ifrån btw?

Tindra Varga sa...

ååh taack :D
Haha jaa 20 spänn blir bra ^^ Dom är i lite glansigt material o smalare/mindre ränder, kolla typ bilder på mej för exakt ett år sen typ ellr iaf i våras, vet att ja hade dom hemma hos dej när fransoserna var där.. hehe <3

Tindra Varga sa...

o domhära jag har här e från lindex :] Vene om dom finns fortf, e ett traderafynd hehe..

Hedda sa...

btw... den tredje bilden, asså BAAM!!!!!!!!!!!!!!!!! profilbild!

Tindra Varga sa...

haha ååh tack, kanske ;D Kameran fuckade sej o "redigerade" den därför dt så ljust... iofs tycker ja första bilden e lite zöt också hähä <3