tisdag 7 juni 2011

Hemklickat!



 
Svarta "Maxine" från Nelly. Inte så jättemärkvärdiga tänkte jag först. Tror domhär e sånna som e mycke finare irl än på deras hemsida, sen har modellerna alltid 5 storlekar förstora skor på nellys bilder haha. 

Men det är som mina "Gertie" som jag köpte för exakt ett år sen (köpte dom inför skolavslutningen, tyvärr kom dom när jag kom hem efter skolavslutningen) för dom såg inte så jättesnygga ut på hemsidan o sen typ överanvände ja dom hela sommarn fr dom va mycke finare irl o nu har ja också haft dom mycke men dom har slitits fett mycke.
Såå jag behövde ett par nya. 
Vill jag att dom ska komma innan skolavslutningen var ja tvungen att beställa dom idag så ja gjorde det, meeen kom på att det säkert kommer bli som förre året, att dom kommer samma dag som skolavslutningen. haha fett irriterande om det blir så :/ får väl ha mina gerties isf.

Tänkte egentligen köpa ett par fina jennelie har, men nu blev det dessa. svart passar allt :)

Inga kommentarer: