torsdag 2 juni 2011

ny långklänning



Alltså, jag hitta en långklänning som ja nog gillar mer än den från gina. Jag ska lämna tillbaka någon av dom (kolla förra inlägget) o ha den som ja behålelr på skolavslutningen för att det e lite kul grejj att jag har långklänning o för att maria jennelie o fanny tyckte ja va jättefin i det o sen för att fanny isf ocks ska ha det.. plus att det e jävligt skönt! O ja har tröttnat på korta kjolar så dt e väl soft?? Trots att jag för ett par dagar sen sa att jag aldrig skulle ha på mej en långklänning.
Iaf, VILKEN SKA JA BEHÅLLA!?
denhär från HM, fördelar:
-Perfekt längd
-100 spänn billigare än den andra
- känner mej bekvämare i denhär


den andra från gina:
-jobbigt att ja måste sy upp den
-den e dyrare
-finare på en skolavslutning
denhär väger upp låter det som. vad tycker ni?? Bortse från att ja e osminkad o ofixad på domhär bilderna.




VS


den från gina..

2 kommentarer:

Fanny sa...

Som sagt så älskar jag den från gina på dig, men jag tror nog du ska köra på den från H&M, den e mer Tindrig och om du e mer bekväm i den så e de ju bättre. ;) xx

Hedda sa...

ÅÅÅH TINDRA DEN FRÅN GINA!!! gud vad fiiiin! Du måste ha den!