lördag 18 juni 2011

vaknar upp nästa dag vad fan hände igår

nemen lite faktiskt. Fan ja har tillome lite minnesluckor igår :S
drääääägggggggggggggggggggg känner jag mej idag. Speciellt när jag gick hem haha.
Hade typ skjorta me strumpbyxor o mina "punk"skor o ba plåster på ögonbrynet o ba allmänt bakfyllig o fett röksugen o ja vene vad o ba fuuuuuuuuuck o så kom ja på att kinesen e stängt idag så ja provade ett ställe vid skrapan o fan, det gick asså! Så satte ja mej på gården o rökte o ba kände mej som en allmänt sliten tjääj.
Och nu sitter jag här, åt nyss lite frulle o snackar ja i mobil me handy.

Det vi gjorde igår var att först sitta i rålis o det var ingen där hahhahah fett depp så vi satte oss på dendär läktarn o ba kröka men vi var ändå ett gäng pers typ o dt va nääääjs o sen drog några till vinne o sen vetjafan hände typ lite grejjer o sen vare typ 30 min till tuben o sen slaggade ja hos en trevlig snubbe på söder hehe. Alltså jag sov inte me han ifall nån undrar. Skönt o va så nära hem iaf.

hoppas på bilder snart :]

men laddar upp bilder från förra gången i rålis iaf

Inga kommentarer: