måndag 20 juni 2011

idag

var en chill dag.
Först chilla hemma o sydde klart mina jeans o sen dra till bandhagen o chilla hos jennelie med henne o maria o hennes söta mami, o nu började hon precis åka mot flygplatsen :[kommer sakna henne :( <3<33<3..
Jaja, iaf, Sen drog jag till kafe60 och fikade med sköna Ellen, Yolanda o deras kompis som ja tyvärr glömt namnet på :/ Men dt var väldigt trevlig iaf :D ! Gillar dt fiket trots lång kö o hög ljudnivå hehe...
Sen kom sony, mattias o josefine dit typ när dom andra skulle dra så då bytte dom kinda av varran o sen blev klockan 12  o då stängde dom o sen var ja lite hungrig för att ja bara käkade 2 ägg till middag så jag o sony drog till sleven o så köpte ja en kelda tomatsoppa me krutonger i locket o så satt i där o chillaxa o sen drog vi hem till oss o nu sitter ja här i min ensamhet :/

snodda bilder från sony från kafe60


o sen två bilder hon lagt upp från i måndas i rålis ;)


jag o inbjudare haha

Inga kommentarer: