tisdag 14 juni 2011

Sammanfattning av sommarlovets första 6 dagar

Har knappt skrivit vad jag gjort så skriver lite kort sånt som är värt o nämna.

Torsdas

Skolavslutning som var soft, o sen på kvällen tror ja inte att nån fotta elelr jo iofs sonia fast hon har inte lagt upp nåt, men iaf så var vi i rålis med först ellen o hennes kompisar o sen kom fler o fler från min skola o sen gick ja o hedda o minglade bland gängen o hittade några sköna grabbar som vi boundade med o det slutade med att ja somnade vid typ 5. Det var en sjukt spårad o rolig kväll, perfekt inskolning på sommarlovet!

Fredas

Först stack vi till Långholmen jag, hedda o sonia.


Vi satt där o chillade me våra nyfunna vänner o väntade på jennelie o hennes vänner som hade skolavslutning på dagen


skiiitsöta små ankisar!! :D

sen drog vi till rålis!!


O där boundade vi me ännu fler folk, bland annat så hitta vi en kille som heter philip som ja typ hört mycke om genom vinne o rogge o som också typ känner en tjej i min klass o lite sånt, o hans 3 kompisar som bjöd på dricka för dom hade en bil fylld så vi satt där o kröka till solen var påväg upp vid 4 o sen drog hedda o sen drog sonia o sen åkte vi i philips bil med hög volym o det va allmänt najs ^^

Lördas




Jag träffa jennelie, maria o fanny o käkade på pingvinpizza me dom i solen, jättemysigt o ja älskar deras uteservering o sen passade jag o jennelie stella till typ 11 o sen åkte ja me till bandhagen för att sen vända för o möta emil en snabber i götgatsbacken för o sen dra heeem. Ända kvällen jag inte krökat.

Söndas


Först mötte jag vinne vid skogskyrkogården o vi bestämde oss för att göra slut, Vi satte oss också i minneslunden ett litet tag o det kändes jättebra att vara där o tänka på scilla lite.

Sen mötte jag denhär underbaringen o så satte vi oss o kröka o hade jätteroligt i årstaviken, vi bjöd också dit sonia o hedda o det kändes jättebra att vara med dom efter att ha varit med vinne. Jag kom på mycket bättre tankar!
Sen hade våra nya bundisar vägarna förbi o joinade oss i årstaviken o sen drog vi till vincent i farsta för han var själv hemma o det var faktiskt väldigt kul! Jag troddde att det skulle vara svårare för mej att hitta på något sånt än vad det var för från början tänkte jag egentligen bara va hemma o ta det lugnt men insåg att jag alltid mår bättre av att vara med skönt folk. tror bara jag sov 3 timmar då :p


Måndas
(väntar på bilder från soney)

Alltså igår, så var alla så jävla otagg! Superduper otagg alltså. FÖrutom jag o sony som bestämde oss för att träffa vodkabilden, o han hade en ny sort som var bag in box med "svensk kristallvodka". O den var fan värre än Magic crystal ass¨å, det e såhär svensk version av magic crystal som e ännu galnare hehe. neeemen kvällen börja ganska sofistikerat fast sen blev lite galet fulla o sen stötte vi på en "bekant" hehe en kille som ja köpt vodka av så aa en av mina langare o hans typ 15 poolare som vi hängde me o det ba stod vodka på ett bord så vi hällde i oss o sen skjutsade dom oss i hans bil till söder o släppte av sony o ja hängde me tillbaka o festade lite till o sen åkte vi däårifrån me bilen typ fullpackad me farstasnubbar haha... det var ruuligt

Tisdag (Idag)
Var på UM me soney, o titta vad söta goodiebags man fick ^^ Innehöll två kondomer, lite glidmedel o nån lapp typ. fett zööt


O vi var jättebakis haha mest sonia, o så käkade vi i ringen :]



Och Nu ska jag åka hem till jennelie o ha mysig tjejkväll :D

puss

Inga kommentarer: