torsdag 2 juni 2011

seg tjääj

Jag e så jävla duktig, håller på att måla klart dom två sista väggarna som varit halvt målade jättelänge(sen ja bytte rum i vintras). har nyss målat klart den lilla vita väggen o nu har ja bara en ganska stor svart... uuh jobbigt. men men det najs! sen när det väl e klart kommer ja bara ha kvar att montera upp 4 hyllor o sen stoppa in alla stuff o sen så ba klaaaaaart!!!!!o sen kan ja städa o sen e allt helt najs o så ba yeeey<3 <3 <3

ja o hedda snacka om att skatea idag.. hmmm..mitt hår e skitäckligt men det skulle va lite skönt på kvällen sådär :) komma ut lite. Har ju bara varit nere i ringen idag. men tänkte färga håret ikväll/imorrn typ när ja vaknar (fast typ skönast o göra ikväll så kanske gör't!) o så vill ja sola lite solarium också så kanske kanske springer o gör det nu... fast tror inte det men aa vill vara brun o fin till imorrn ^^ faast då kan ja typ dra imorrn när ja vaknat :) najs idea. ville sola på balkongen idag men blev inte av :( o så måste ja måla mina små naglisar.. jaaja. intresstingest things in the world.


bild snodd från sony. det jag och heddo på parkeringen här om dagen :)


1 kommentar:

Hedda sa...

detblev aldrig av hehe... men när jag kmr hem!! O=I <-spontansmajl
=)