tisdag 21 juni 2011

öööööööööööööööööööööhhhhhh

Idag förstår jag verkligen innebörden av dagen-efter-ångest.
Okej no comments på det! Hade ändå kul igår. Vi krökade i rålis o det slutade me att vi blev ganska många faktiskt :] o sen typ minns ja inte riktigt allt som synd e (eller kanske tur) men det slutade iaf med att jag o några andra slaggade hos marcel. Det var chill fast en läskig säng som vek ihop sej på rydis hahaha.
Sugigt bara att hela min vodka tog slut :P men luugn jag drack inte allt själv vincent o william typ snyltade fett mycket sååå aa.
usssh okej nu ska ja inte tänka mer på igår! Idag ska ja bara seeega. Kanske möta sony.

Haha blev påmind av nån snubbe med högtalare ja träffa igår att ja tog bilder, så här kommer lite lökiga bilder från igår haha


ellen jag o snubben me högtalare, han hette alexander



haha sjukt värda.



förresten, Min morsa hade "råkat" (misstänker att hon e nyfiken, det hade ja varit) komma in på min blogg igår o  misstolkat nåt inlägg o ba skickade ett långt gulligt sms, naaw, lilla mami.

Inga kommentarer: