lördag 18 februari 2012

denna skokåthet

helt sjukt vad jag kan känna craveings efter ett par riktigt snygga skor,
jag vet att min  ängel sitter på axeln o säger "du har redan så många, slöseri med pengar herp derp" meeeen samtidigt känns alltid min lilla djävul e lite starkare med "för dom e snyggaaaaaaaa, köp dom" o när jag har ett par riktigt snygga o höga heels på mej  till en najs outfit som jag e bekväm i så e det galet vad självförtroendet höjjs. Det är en obeskrivlig känsla och jag lyssnar oftast på min lilla djävul för att det e typ värt det...

anyways, mitt senaste span som jag lätt skulle vilja haffa: Lita Spike från Jeffrey Campbell, men kostar typ ett lr två tusen spänn ....jag döööör :/

Dom e som dendär sjukt snygga killen man spanat in som man vet att man aldrig kommer få, cryycry



iofs kommer jag ju börja jobba nu. Men har ju lite skulder till mejsjälv samt lite studentgrejjer jag måste casha.. sen lär dessa vara slutsålda :(

Inga kommentarer: