onsdag 1 februari 2012

När man e uttråkad...

...e det ju perfa att gå in på heddos blogg o hitta en sånhär :D

Visste du

att jag vill ha - det jag inte kan få
att min senaste kyss - var med nån ja tror ja gillar..
att jag lyssnar mest på - sånt jag e trött på för ja inte pallat hitta ny najs musik
att min första riktiga kyss - heheheh var med en dude som ja inte skryter om
att jag avskyr när folk snackar - fööör mycke/ för mycke skit
att kärlek är - överhajpat
att jag är hemligt förälskad i - Travis McCoy
att sist jag grät var - ...för länge sen för att minnas. Har svårt för sånt(både att minnas o gråta).
att min mobiltelefon är - fett jobbig o sugig men kompenseras me att den e transparant o cool
att när jag vaknar på morgonen - somnar jag om igen B-)
att innan jag går och lägger mig - jaadu. Kollar tv tills ja blir trött..typ
att idag har jag - varit in school, lunchat i fältöversten med eve, felix o sebbe (fast klockan va typ 4), mött hedda snabbt för ja trodde att ja skulle dansa, sen hem o käkat o tjillat..
att jag just nu tänker på - ifall jag ska ut ikväll  o fira jens
att i kväll ska jag - kanske ut :D
att i morgon kommer jag - vara bakis/ uttråkad



Har du

Någon som förstår dig? - joodå alltid nån.
Någon som du saknar? - tror det.
Någon som du hatar? - asså nääeh, möjligtvis nån jag inte känner som e allmänt jobbig fast nee jag har typ ingen. Eller kanske störda personer som man vet gjort hemska grejjer typ aaru fattar.
Vem kramade dig senast? - Heddow
Vem pussade dig senast? - :]
Vem ringde dig senast? - Danscenter
Vem ringde du senast? - min lärare sara (utan svar)
Vem var hemma hos dig senast? - jaadu...ööhhöhöh.. minns inte..kanske anna?
Vem var du hemma hos senast? - sebb
Har du några kärleksproblem? - njää
Har du pratat med någon idag? - flera :) e ju inte forever alone ändå..
Har du gråtit idag? - nä
Har du skrattat idag? - ja jens


Jag:
Är singel? - jodå så vitt jag vet
Svär ofta? - när dt känns bra
Sjunger i duschen? - nää, provar ibland men får inte ut så mycke av dt faktiskt
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - Säger som Hedda: definiera "pyjamas" - mjukisar & t-shirt, ja. Men riktig flanellpyjamas, njaaa...
Skrattar åt dina egna skämt? - hehe klart.. men inte alltid :pppPPppPpp
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - lätt! men inte så mycke ändå




Har du:

Piercingar? - 8 i öronen + navel + tunga... hade ögonbrynet oxå.. but not anymoore! Vill ha en ny :]
Syskon? - ett helt o två halva (hehe:)
Jobb? - kinda... asså e x-tra anställd men inte fått jobb på typ 2 mån så :I
För många vänner? - nej, dt tror ja ej. Kan man ha dt=?
Rymt hemifrån? - njaae
Färgat håret? - like.. HUNDRED times.. säkert ännu mer helt ärligt
Bra självförtroende? - jaaa asså, svårt, oftast bra, ibland på topp ibland lika lågt som ja vene vad lixom
Sagt "jag älskar dig" till någon? - jadå
Varit kär? - aaa dt har jag väl..
Gjort något olagligt? - hehe ja massor... men inget grovt kriminellt lixom (; mest sånt som ungdomar gör(gjort)
Somnat i skolan? - aa typ nickat till på lektioner
Brutit ett ben? - nja.. fått en spricka i foten?
Tappat bort mig i mig hemstad? - tror inte det. kanske nånstans långt ut åt helvete man råkat hamna
Sett en fallande stjärna och önskat? - ja :)
Gjort något som du lovat dig själv att inte göra? - massor
Smugit ut utan lov? - behöver itne direkt få lov att gå ut hah
En hemlighet som ingen annan vet? - några. dt har väl alla?
Sovit en hel dag? - hmm aaa ellr asså om man räknar att man kanske vaknat o gått upp nån gång typ
Somnat gråtande? - nej kan inte det
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? - jaaaadå *fjårtistimes*
Blivit generad inför folk? - fett
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - jaao typ
Ätit musslor? - nää blä kommer aldrig våga det tror jag
Varit på en festival? - jaa:]
Haft ett förhållande i under en månad? - när man va liten ^^
Blivit kallad player? - haha jaa faktiskt! både det och den feminina synonymen av det
Färgat ditt hår svart? - jaadå, typ HUNDRA ggr


Vad:
Längtar du till mest just nu? - hmmm, kort sikt: Helgen, lång sikt: att resa nånstans + sommarn + lite studenten, riktigt lång sikt: flytta hemifrån!!!
Ska du göra i helgen? - dra uut + fezt + tjilla + kanske nåt mer najs
Har du för kläder på dig? - mjukisar+tubsockor från AA+färgglattlinne+baseballjacka
Gjorde du igår? - tråkade hemma feet länge+fikade me heddo at lilla caféet+va me sonk på donk+solade
Ska du göra i sommar? - festivala, tjilla, alca, massa annat najz, förhoppningsvis resa utomlands
Åt du senast? - pasta me köttisar o parmesan o ketchup o en morot
Har du för mobil?  LG GD900 Crystal
Vad köpte du senast? - cigg
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? - frågat den "mår du bra?" höhöh nee skojja hade typ freakat o sen ringt 112?

Vem/vilka:

Slog du senast? - ööh jaadu... alex lr eve säkert
Fick du sms från senast? - eve
Pratade du med? - jonas o stella
Skulle du kunna göra allt för? - dom ja verkligen bryr mej om!
Var du med senast av det motsatta könet? - ööh sebbe o felle typ
Kan du lita på mest? - mami o beztizar
Vet mest om dig? - typ beztizar.
Sov du tillsammans med senast? - sebb

Allmänt:
Har du pussat en groda? - neee
Kan du hjula? - kinda
Biter du på naglarna? - nej..aldrig fattat grejjen me det
Vad skulle du göra om du vann en miljon? - shoppa upp liite (vilket ändå blir fett mycke), resa, köpa en lägenhet typ... :D
Skulle du kunna hoppa fallskärm? - insett att jag faktiskt är smyghöjdrädd...så nääe :S Fast har inge problem me typ frittfall o sånt stuff.. så vene.. men nää trornte
Har du sjungit inför publik? - hmm..aaaa..fast inte solo lixom
Följer du mode? - jaa dt gör väl dom flesta utan o riktigt tänka påre
Är du blyg? - beror helt på! ibland..

Inga kommentarer: