lördag 18 februari 2012

igårvarefredaaaag


Igår fyllde jonas år så vi hade en liten middag för han hemma :) knäppte en fet skumpaflarra och blev äääkligt mätt för mami gjorde jäättegod mat. Sen kom hedddow, vi drack lite vin sen drog till Alis fest i skärholmen, ja drog typ ganska tidigt för jag drog till stureplan o mötte sebbe som va på sturekompaniet o firade sin kompis.. Tyvärr vare 23års gräns så ja kom inte in.. Vakten ba "okej då om du är 20..." o ja sträckte motvilligt fram mitt leg... o han ba "noo way" hehe fan då. Jaja, drog till han istället var nog lika bra :)
nu tjillar ja ba o bakissegar, ska kolla en serie som jensy tipsade mej om :)

hade vääärsta walkofshame-hemresan i mitt liv idag!! haha helt sjukt, först bussen från gustavsberg till slussen utan musik... bakis-lökig med trasiga stayups o klackskor o kort tight leopardklänning o utsmetat smink... Najs! Dessutom när jag går över perrongen i slussen o känner allas blickar tror jag mej se mitt x's plastfarsa.. Kände bara att jag verkligen INTE ville stöta på nån jag känner sådär lite halvt ni vet så stod där o ba gheheeheh... sprang på tuben. o SJÄLVKLAART går dt på 3 musikanter, ni vet små gubbbar/dudes från nåt land som spelar dragspel o dom stod verkligen ty prunt mej o spelade!! O ja typ började garva för det kändes så typiskt.. just min dörr just tåget jag var på, o ja hatar sånna! O Deras låt blev ba stressigare o snabbare o ja höll typ på o freaka... blir så obekväm att klä mej utmanande nära typ gubbar o turrar :P'

som igår på bussen påväh hem till sebbe mitt i natten, dt va en gubbe som började stöta på mej som fan.. EEEEWWWW!! fan tror han lixom...

framhävs verkligen inte hur stor den e 1500 ml typ, alltså den e dubbla sizen av en vanlig champangeflaska tror ja dt blir?
borde varit galet dyrt, e ju moët o grejjer. men jävligt god var den!

silke o flarran

typ såhäääär stor... ful på mej tyvärr o jonas ser creepy ut hahah

Inga kommentarer: