måndag 27 februari 2012

öööh äääeeeh

ojrå, inte skrivit på heela helgen..
Meeen  man har väl ett liv??

gehehe.. aaa nämen så i torsdas va ja me heddo o sonk i stan, riktigt vårmys :D Stan förknippar jag verkligen antingen med höst-halloween-mys lr vår-sol-mys.... mmmmmhm :)
älskar att va i stan.. vene varför. Trivs o blir glad av storstadsmiljö.
Jaja, sen kom sebbe till mej o ja färga håret o så, nu har ja typ mörkmörkrött hår :) ME GUSTA!
Seeen vare fredag o ja va i skolan typ en timme, första dan på hela veckan heheh o nu har vi loov ;) sportlov. dt nääz...
Aafan sen drog jag till min frissa, kirrade ny hårförlängning(ME GUSTA)sen blev det utgång. Drog till hornstull o föra me ellen o hennes pals på lions bar. Sen drog vi till ego/Cassianas. Det var nääz... träffa flera ja känner. Bland annat en g-rabb ja hängde me i nian :) kul..
Sen drog ja till stureplan o mötte sebbiz..sen hem till han o tjilla.. O även hela dan igår, åkte iofs hem en snabbis, men annars tjillade ja ba i G-berg hos mitt lille mongo :)

Idag vare första riktiga dan på jobbet. Gick faktiskt jättebra! Tydligen ett tjejgäng som jobbar på söndagar alltid så nu e jag en av söndastjejerna heheh... Ska dit imorrn också o jobba.... så nu vill jag sova. pösshej


(pallante lägga in nån kul bild här för har systers dator)

1 kommentar:

Tindra Varga sa...

jag vet, du har skrivit det 3 ggr nu...