lördag 11 februari 2012

Så kör vi ikväll igen!

Igår var vi på hellströms typ jag o heddow o typ lite från frans schartau, självklart oxå massa andra man kände på hellz, alltid! Proppat som vanligt men ja o hedda lyckades haffa ett bord ;) Sen drog vi till mille, var massa där typ :) dt va naajz. Ikväll blire att ta en öl me typ fanny lr rogge lr båda! Träffar ju typ aldrig fanny längre...

Men aa, var o firade min farbror tidigare :) Han bor jättenära oss på söder nu så dt e kul!
Känner att jag har aldeles för dålig kontakt med släktingar o sånt. Det e också kul med min farbror för att han påminner så mycket om min papi :) Det e lixom mycke jag glömt bort hos min papi för dt var ju drygt 5 år sen han gick bort, men mycke blir man påmind om hos min farbror på nåt sätt :)

jaja, nu ska ja fixa mej sen uuuuuut!!! :D

från vinkvällen hos felle i tisdags

Inga kommentarer: