tisdag 14 februari 2012

fick ett samtal idag från...

.............................donken!! Och jag ska på anställningsintervju imorrn :D :D woooopa!!! Donken på kungsgatan 4, typ när man går från hötorget till stureplan..Inte ta ut nån lycka i förskott men enligt eve kan det vara stor chans att jag får jobbet weeeweeeweee!! Imorrn måste jag vara riktigt glad och utvilad :]
Alltså, igår sökte jag jobb där. Idag ringde dom. Imorr nska jag på intervju. Fett me effektivt!

fuck subway, snart kanske jag är en donkare? Visst föredrar jag subway meenmen jag behövs ju inte där just nu. Eventuellt kanske jag behövs i våras men vad skadar dt att ha två jobbb..? ;)

men aaaa, känner ju många som jobbar på donkis,  visst suger lönen, men dt e ändå fett me värt. E ju samma lön som subban såå förväntar mej inge mer :)

alltid redo me subwaykepan

Inga kommentarer: