måndag 20 februari 2012

"du är lika tråkig som en måndag"

hahaah skönt citat, sebbe berätta om nån som sagt det till sin tjej, hahaha hemskt.

Aja, anyways, det e måndag idag.
Försov mej missa min lektion, men jaaaja vet ändå va vi ska göra o såå..
Såååaattääh, har kollat på en serie jag blivit fast i sen jennelie tipsa om den! Streamar på nätet, första gången ja pallar göra't. American horror story heter den..
började kolla igår redan sett 6 avsnitt men den e typ "läskig" fast ja blir ju typ aldrig rädd för skräckfilmer, blir inte direkt rädd för denhär men dom har gjort det på ett bra sätt lixom inte bara "nu ska det vara läskigt" utan den e fett spännande o händer grejjer hela tiden! Se den :)

nu ligger jag i sängeno har ont i magen för ja druckit massa kaffe :( funtar på om jag ska kolla på min kära serie lr plugga... "be goood!.... be good tommorow ;)" som min fina paul frank hoodie säger.



Inga kommentarer: