fredag 14 juni 2013

akrylnaglar

jag o cesca tänkte dra till ett ställe i skanstull o kirra softa naglar inför sommarn, akryl då! Jag tror jag ska göra rätt naturliga i färgen då man ändå kan måla nagellack på dom som vanliga naglar :D

Men vetefan exakt längd o form, vill ha rätt långa o lite rundade....

typ såhär:


heheeheheh loool skojja,,, skämt o sido., typ såhär:



antingen som Gypsyone!
Jenah Yamamoto har alltid så balla naglar (allt med henne är typ det ballaste som finns men ändå)

typ långa enfärgade o rundade men nästan lite spetsiga....
Gillar dom ljusrosa längst ner till vänster ellr korallröda längst ner till höger!

ellleeeer


Långa, lite kantiga
occkså rätt fiint 



Lite kantiga men ändå mjuka kanter,,... med rött var fett fint!



typ den jag form gjort ett hjärta på vill jag ha!  var fett svårt o hitta folk med det på google. Med typ korallfärg?? fett fiint




dethär vill jag iaf INTE ha:

"Sockerbitar"


Inga kommentarer: