onsdag 26 juni 2013

dygnad

tjännaaa, 
som rubriken säger e jag rätt dygnad fast sov faktiskt från typ halv 10 till 1 såå lite sömn blev dt iaf , 
vr en lång kväll igår. 
Jag o anna drog till simon settergren o grillade o krrökade typ :) Riktigt mysigt, var typ 10 pers så dt va fett chill ba. Seen drog jag till debaser slussen o mötte upp en gammal vän o hans kompisar, det va fett där faktiskt! Kom in nu för han känner vakten, annars brukar dom va as-strikta me 20årsgränsen those bitches. Nästa sommar blire fett me häng där :)
Anyway, seen stängde dom o sen tyyp drog vi runt som fan o min kompis jobbar på taco bar , så vi drog dit typ 5 på morgonen o ba chillade o drack deras bärs haha. Hade faktiskt askul! Sen kom hem lagom till att min familj vaknade för o gå till dagis o ba HALLLÅÅEEE GOODMORGOON hahaha jävla dräggdotter.
o aaaa nu måste jag fräscha till mej asså. O ut o köpa lite shit.
:)
pusshej

tyckte bob va lite finare än mej idag så han fick ersätta mej 

Inga kommentarer: