måndag 17 juni 2013

sad :(

Assså man blir så arg. Vem fan slänger upp en glasflaska på artisten när man e på konsert? Visst jag vet att fulla människor är dumma i huvet men ändå. Skulle hen ha gjort det även om han bara såg toots gå på stan typ? Att ett dumpucko kan förstöra för tusentals människor på det sättet! Och framför allt skada nån oskyldig över huvetaget artist lr ej....
Stackars Toots :( 
Det var en av spelningarna jag såg fram mest emot, fyfan vad jag taggade.
För er som inte e så insatta: Toots and the maytals är typ ett av dom största reggaebanden genom tiderna, grundades 1966, och det var toots som formade o grundade reggaemusiken helt enkelt.
Denhär låten Toots & The Maytals – 54-46 (That's My Number) har tydlign världens mest igenkända o lånade basgång i reggaen o aaa dom e fett gamla o kända o legendariska helt enkelt.
O att dom skulle komma till öland roots var ju fan helt jävla underbart men neeee, not anymore!:(



O på en månad kommer dom aldrig få en ersättare, Vore om bob marley återuppstod från dom döda typ.
Meeen jag skulle ändå bli lite gladare om dom bokade typ SOJA, det skulle va fett! Typ mitt favvo reggaeband right now... :)







Inga kommentarer: