tisdag 11 juni 2013

tidsoptimisten

aldrig vart en klockbärare elr intresserad av klockor som accesoar.. aldrig tyckt det bidrar me speciellt mycke till en outfit t.ex. Inte min grejj lixom. O tider har aldrig heller vart min grej, ooooh neej ;)
Tidsoptimisten, en sämre egenskap jag har att jag nog aldrig kommer i tid (men ofc kan jag ju om det e nåt viktigt men då ligger det mycke stress bakom det hela). O aa jag har aldrig riktigt haft en bra relation till tid o klockor.
Men jag tycker att oldschool-klockor är ett så fint motiv, speciellt när dom vävs in bland typ rosor o ankare o annat fint shit :) men tänkte först det skulle va random då jag aldrig vart en klocktjej, fast vände sen på det hela o insåg att det skulle passa som fan då jag alltid är i behov av lite tid (;

börjar fundera på lite tillägg på armen då jag inte e heelt nöjd med bara rosorna o fågeln!
gillar denna som fan!

påminner fett om min. Gav mej inspiration till fortsättning.... ;)


sällan jag diggar färgtattoos! dethär var sjukt snyggt...  (obs bara lårgadden jag syftar på nu det på magen såg ut som  skit för o va ärlig)



Inga kommentarer: